Nový

Vycestujte do Kene

Strany 1 -2 -3

Po večeri so Zucchero ideme na pivo do Come Back vo Watamu a potom spíme. Je piatok, špeciálny deň a som veľmi nadšený! Cieľ mojej tohtoročnej dovolenky v Keni sa začína dnes: venovať svoj čas deťom v detskom domove detského domova Boha Otca. Ale uvidím viac, mojou najväčšou emóciou je konečne stretnúť malé dievčatko, ktoré som sa minulý rok rozhodla „podporovať štúdium“, svoju Jane a konečne s ňou mohla tráviť čas.

Po obede sme s Raffaelou spolu s ďalšími dievčatami z dediny na palube „tuc tuc“ (Apecar slúžil na prepravu ľudí) odchádzali do sirotinca. Pomalosť našich dopravných prostriedkov spôsobuje, že sa to zdá ešte viac; po ceste po provinčnej ceste, pri pohľade na značku, odbočíme a vydáme sa po poľnej ceste a po troškách rázov prichádzame k novej štruktúre sirotinca.

Je veľmi veľký a priestranný, budovy sú svetlo modré s kresbami na stenách. Nebudú nás ako obvykle vítať poznámky speváka jambojambo od detí, ktoré sa pripravujú privítať návštevníkov hlukom motorov, pretože dnes sú už všetky pri mori! Víta nás vedúci strediska, ktorý nám ukazuje celú štruktúru. Konečne majú deti svoj nový domov!

Už viem, že už neuvidím svoju malú Prea, malé dievčatko, ktoré mi v roku 2008 ukradlo srdce, teraz šťastné so svojou novou rodinou; ale uvidím veľa detí, ktoré som stretol z minulých rokov a novo prichádzajúcich. Pri vstupe do izieb tých najmenších sme unesení tými veľkými čiernymi očami a ich sladkými úsmevmi a malými rukami natiahnutými k nám, aby sme sa ocitli s dieťaťom v náručí. Je úžasné držať ich medzi rukami, pevne vás držia a dávajú vám pocítiť, aká veľká je ich potreba náklonnosti a slza emócií na tvári každého človeka je nevyhnutná !!

Emócie ešte nekončia a z diaľky počuť šum blesku, ktorý dospelých vracia späť po ich dni strávenom na pláži, ešte pár minút a ja konečne svoju Jane objímam. Stretnutie je veľmi vzrušujúce! Keď mi vysvetlia, kto som, aj ona sa mi opúšťa v náručí s očami plnými sĺz radosti! Som nesmierne šťastný, bol by som rád, keby sa čas zastavil a nezačal znova, pretože by to znamenalo, že skôr alebo neskôr príde deň môjho odchodu. Darujem jej malý darček a celé popoludnie trávime spolu aj s ostatnými dievčatami. Čas letel a je čas vrátiť sa, pozdravujem vás s prísľubom, že sa na ďalší deň uvidíme znova. A tak aj bude; ešte jedno celé popoludnie v spoločnosti mojej Jane a všetkých detí, ktorých prítomnosť napĺňa vaše srdce radosťou!

Je nedeľa a dnes nejdem do centra. Zucchero zorganizoval exkurziu na Robinsonov ostrov, kde nás čaká šťavnatý obed a Marafa. Tieto výlety ako napríklad safari Amboseli sú pre mňa tiež nové. Keď odchádzame z Watamu, po takmer dvojhodinovej ceste, ak si dobre pamätám, prichádzame do nášho cieľa. Na ostrov sa dostávame na palube veslice, ktorej kapitánom je legendárny Charon, ktorý krátku cestu oživuje veselými piesňami, skutočne bláznivým chlapom !!!

Aj pri tejto exkurzii sa Zucchero ukázal ako skutočne neprekonateľný! Miesto, aj keď skôr sparťanské, je veľmi pekné: reštaurácia celá z dreva, so stolmi nastavenými veľmi príjemným spôsobom a po okrajoch, relaxačné rohy zariadené mäkkými vankúšmi. Jedinou nevýhodou: komáre! Prechádzame sa k moru a potom čakáme na obed. Sedíme za stolom a legendárny Zuccherosi obdarúva fľašu čerstvého bieleho vína, ktorú si kúpil pre túto príležitosť a ktorá bude sprevádzať náš obed na báze rýb: ustrice, krevety, krab, veľká ryba, ktorej meno si nepamätám. , čerstvý a chutný šalát, ryža s omáčkou z kokosu a nakoniec čerstvé ovocie pre všetkých a vynikajúci zázvorový čaj !! S „plným žalúdkom“ sadáme späť do auta, smerom na Marafu, kde budeme mať možnosť zlikvidovať náš obed!

Marafa alebo Diablova kuchyňa vyzerá ako akýsi veľký americký kaňon. Zucchero nás po príchode zverí do rúk sprievodcu, ktorý nás prevedie potokmi skál. Úžasná podívaná, ktorá zvýši svoju krásu pri západe slnka, kde lepšie vyniknú rôzne farby skál. V neskorých večerných hodinách sa vraciame do dediny.

Je pondelok. Dnes strávim nádherný deň: so súhlasom riaditeľa prístavu je moje dievčatko so mnou pri Vodnárovi. Je cez mesiac, pretože bude môcť stráviť deň v bazéne a ja o to viac, že ​​som dokázal splniť veľkú túžbu a môžeme tráviť aj spoločný čas, a tak urobím nasledujúce aj nasledujúce deň, kde sa však pridá jej staršia sestra a malý brat.

Pondelkový večer je naplánovaný na večer v Rosade v Malindi, kam pôjdem s krásnou skupinou dievčat známych vo Vodnárovi a samozrejme v sprievode superšialenej animátorky Lilly, poriadnej „explózie energie a vitality“ !!! Prirodzene, súhlasím aj so Zucchero, ktoré nájdem priamo tam. Miesto je nádherné, diskotéka na pláži, ale čarovné ho robí krásny mesiac, ktorý svieti na modrej oblohe !!! Neviem prečo, ale v Keni majú aj tie najbanálnejšie a najočividnejšie veci vždy niečo magické !!! Je tu veľa turistov, ale aj veľa kenských chlapcov, našťastie u nás je tu Sugar, ktorý vďaka svojej prítomnosti bude držať od nás „miestne muchy“.

Poďme tancovať celý večer, šťastní a bezstarostní !!!! V utorok ráno vstaneme o niečo neskôr, ako sme si spravili malé hodiny. Po obede pôjdem do sirotinca, aby som vzal svoju dcéru a jej bratov a strávime šťastný deň v bazéne v spoločnosti ďalších dievčat, ktoré s nimi veľmi rady trávia čas. Zvyšok dovolenky strávim v Gof. Je ťažké si myslieť, že o pár dní budem musieť opustiť svoje milované deti. Budú mi nesmierne chýbať. Ako sa zaobídem bez ich náklonnosti, ich úsmevov, piesní, ktoré sme šťastne spievali každý deň. Bohužiaľ odchod je stále bližšie a bližšie a musím začať myslieť na svoje dni bez nich, na míle ďaleko.

V piatok popoludní tam idem poslednýkrát: je čas sa rozlúčiť. Ďakujem mame Sussy, že mi umožnila tráviť čas s Jane mimo centra; Pozdravujem všetky deti a ďalších talianskych chlapcov, ktorých som stretol počas tohto nádherného týždňa, a nakoniec svoju Jane pevne objímam a sľubujem, že sa čoskoro vrátim, aby som ju našiel, pobozkal som ju a okamžite nasadol na tuc tuc, ktorý sa pomaly vzďaľuje. Slzy mi pomaly padajú z očí, nevydávajú žiaden hluk, ale veľmi ma bolia pri srdci.

Pozdravy neskončili. Po príchode do Watamu sa s Raffaelou stretávame v Spuntinocon Zucchero, Patrizio a Alessandra na posledný aperitív dovolenky a potom sme vyrazili smerom k Vodnárovi, kde sa lúčime. Silne objímam svojho Rafiki Zuccheroe, ďakujem mu za to, že mi opäť urobil nezabudnuteľnú dovolenku a že bol vždy nielen skvelým sprievodcom, ale aj milým a veľmi láskavým priateľom všetkých čias !! Je ťažké opustiť túto mimoriadnu zem, ktorá mi vždy dáva silné a nezmazateľné emócie, ale ešte ťažšie je odpútať sa od všetkých tých ľudí, ktorí si teraz podmanili miesto v mojom srdci !!! Uvidíme sa čoskoro v Keni!

Elena

Informácie a kontakty:
[email protected] alebo navštívte web sugcherosafari
[email protected] alebo navštívte webovú stránku safarizucchero
tel. 00254735266394
V Taliansku: tel. 335/303727 (Elena) - [email protected]

Strany 1 -2 -3

Poznámka
Tento článok vložil náš čitateľ. Ak si myslíte, že to porušuje autorské práva alebo duševné vlastníctvo alebo autorské práva, okamžite nás o tom informujte písomne ​​na adresu [email protected] Ďakujem